Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 8 June 2011

Sommarnaglar

Underbart!! Idag är det 30 grader varmt, strålande väder och vi har varit i sommarstugan. Härligt! Och finns det något som passar bättre till sommarväder än korallfärgat? Nja, inte mycket enligt mig. Därför passade ju dagen utmärkt till att testa koralligt rosa Zoya Rica från årets sommarkollektion Sunshine.


Rica är ännu ett underbart glittrigt och sparkligt lack från Zoya. Jag har lite svårt att bestämma om nyansen är rosa eller mer korallfärgat. Den drar åt båda hållen och glittrar alldeles underbart i solen. Sunshine-lacken gör verkligen skäl för namnet och gör sig som allra bäst i strålande sol.



Färg: 4/5. Underbar sommarfärg. Lite solbränna på det här så är man på topp.
Formula: 5/5. Ännu ett toppenlack från Zoya.

Beatiful weather and a beatiful nail polish. Today it's 30 degrees C here in Sweden. I celebrate with the pink/coral Zoya Rica from the Sunshine collection. A perfect summer polish with sparkling gold. If I only had a bit more of a tan everything would be perfect.

5 comments:

Cactus said...

Ja, Rica passar helt perfekt till sånt här väder :)

Anonymous said...

Jättesnyggt! Var köper man Zoya-lacken?

Chaosophia said...

Rosa med glassflecks i guld som ger en fin korallfärg! Fint. :D

Sminkan said...

Jag är oerhört förtjust i det trots att jag från början nästan avfärdade det för det "är rosa".

Sarah said...

Mmmmmm, fint!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels