Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 24 November 2010

Chanel vår 2011: Veckans vill-ha

Idag sitter jag och längtar efter Chanels vårkollektion.

Kolla på dessa godingar. Vill ha!! Framförallt Black Pearl, jag älskar färgen, jag älskar namnet...


//Annika

2 comments:

Åsa said...

Åhh, jag är också sugen på det svarta, så läckert!

Jossan said...

Håller med om att Black Pearl är jättefint! Tyvärr så är Chanels nagellack alldeles för dyra för mig :-(

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels