Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 15 June 2011

Ännu en present...

Det har blivit väldigt mycket smyckespysslande och lite nagellack på senaste tiden. Av någon anledning så fyller väldigt många av mina nära och kära år just den här tiden på året. Bland det roligaste jag vet är att överraska med ett personligt och fint smycke som jag gjort.


Det här är ett namnhalsband som jag gjorde häromveckan till en kär vän som present. Det är ett silverpläterat hjärta som jag marmorerat i Depend 221, IsaDora Silver Sparkles och Zoya Apple. Därutöver gjöt jag in namnet på hennes son och en stjärnformad klar zirkon.



Hon blev jätteglad, och då är jag nöjd... :-)


Lately I have spent most of my time on my jewellery and not that much on my nails. This time of the year I have a lot of friends and relatives that celebrate their birthdays. And I love to surprise my closest ones with personal and beautiful gifts.

This is a necklace I made for a friend recently. I made it using Depend 221, IsaDora Silver Sparkles and Zoya Apple.  I also added her son's name and a clear star shaped zircon.



5 comments:

Anonymous said...

Jättefint! Hur gör du dessa?

Sminkan said...

Väldigt snyggt!

Anonymous said...

Riktigt snyggt! Blir sugen på att beställa ngt av dig... :)

Unknown said...

Lackynails: Det går alldeles utmärkt... :-)

MK said...

How do you get the names on them so perfect? Still going backwards through your blog, hence all the comments.

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels