Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 9 June 2011

Här köper jag mina Zoya-lack

Jag fick en fråga igår om var jag köper mina Zoya-lack. Som jag skrev i förra inlägget strular det för mig med att lämna kommentarer, vilket också innebär att jag inte kan kommentera hellar på min egen blogg... :-(

Så här får ni ett helt inlägg istället som svar på min fråga.

1. Vill man bara köpa enstaka Zoya-lack så rekommenderar jag säljaren Nagelglädje på Tradera. De tar 85 kr i fast pris för ett lack, med frakt 12 kr som tillkommer. Anita och Pernilla som driver Nagelglädje ger toppenbra service och levererar supersnabbt.

2. Vill man köpa flera lack, eller en hel kollektion rekommenderar jag Le Polish Boutique på e-bay. Där beställde jag Sunshine och Intimate-kollektionerna och slutpriset inkl frakt landade på ca 50-60 kr per lack.

3. Vill man inte köpa på e-bay finns en bra brittisk webshop som säljer Zoya, samt Nubar och Orly m.fl. Spana in Beverly Beaute.

Shoppa lugnt!


These are my favourite shops for Zoya Nail Polishes.

1. The swedish seller Nagelglädje at Tradera.

2. Le polish Boutique on e-bay.

3. The brittish webshop Beverly Beaute.

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels