Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Friday 22 February 2013

Swatch: Color Club Eternal Beauty


Swatch of Color Club Eternal Beauty, bilder Color Club Eternal Beauty, Halo Hues 2013, nail polish

Äntligen fredag!! Och det betyder holofredag hos Skimmerskuggan.

Min Halo Hues-vecka rullar vidare och idag bjuder jag på bilder av Eternal Beauty från Color Club. Lila har alltid varit en favoritfärg för mig, så det här lacket får mitt hjärta att klappa lite extra.

Swatch of Color Club Eternal Beauty, bilder Color Club Eternal Beauty, Halo Hues 2013, nail polish

Swatch of Color Club Eternal Beauty, bilder Color Club Eternal Beauty, Halo Hues 2013, nail polish

Eternal Beauty är precis som sina syskon ur Halo Hues-kollektionen ett lack med fantastiska holografiska regnbågar och en perfekt formula. Täcker med ett lager och är sanslöst vackert när det möter solens strålar. Jag kan inte sluta prisa denna kollektion.

Jag köpte mina Halo Hues på Ebay av säljaren Beautyzone2007.

Today I give you a swatch of Color Club Eternal Beauty from the Halo Hues 2013 collection. My heart always seems to beat a bit faster when I stumble across a purple polish, and so it does today.

Eternal Beauty has, as the rest of the Halo Hues polishes, a perfect formula which covers in one coat and is packed with the most amazing holographic rainbows. I really love this collection.

I bought my Halo Hues polishes at Ebay from the seller Beautyzone2007.


 

8 comments:

Ann-Sofie/Colour it said...

Åhh wow, det här är ju galet vackert!! Fantastiska regnbågar!!

Andrea / My Liquid Jewels - Nail polish blog said...

Sjukt vackert! åh...

Du jag undrar: sjunker holot till botten för dig, i det här lacket?

Andrea / My Liquid Jewels - Nail polish blog said...

oh förresten, kanske borde nämna, att i min webbläsare (Chrome) så är din header bara bestående av eh, krumbukter!
testade i Fire Fox nu för jag undrade om det kanske inte var tänkt så, och där ser jag ju att det faktiskt STÅR "Nails by Noir"! Haha.

Unknown said...

Nej, det har jag faktiskt inte märkt av alls. Inte i något av lacken i Halo Hues.

Unknown said...

Tack snälla snälla du Andrea för det tipset!! Måste ha blivit någon bugg när jag bytte designen, jag ska kika på det så snart jag hinner.

Xana said...

Nominerade dig för Liebster Award här: http://laqlust.wordpress.com/2013/02/22/liebster-award-im-slow-like-a-snail/ :)

Unknown said...

Åhh, tack snälla du Xana!! :-)

Unknown said...

Fantastiskt!!
Tack för tips om säljare...ska kika in på ebay en dag....

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels