Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 27 February 2013

Swatch: Color Club Kismet, Halo Hues 2013

 Swatch of Color Club Kismet, bilder Color Club Kismet, Kissmet, Kismett, Halo Hues 2013, nail polish, blogg nagellack

Efter ett par jobbiga dagar där jag förundrats över hur mycket bråk vuxna kan ställa till med angående i vilken kyl en ost ska stå så är jag tillbaks igen. Idag är det grön onsdag hos Karin på Vacker & Underbar. Dagen till ära bjuder jag på en swatch av Color Club Kismet från Halo Hues 2013.

Kismet är ett holografiskt lack i grönt, eller vänta gult, eller gröngult? Eller kanske gulgrönt? Bästa beskrivningen jag har är att det är lite som en blek version av svenska flaggan på flaska. Fantastiska holografiska regnbågar som visar mycket blått i en gulgröngul bas.

Formulan var perfekt, liksom hos alla andra Halo Hues jag provat, och täckte med ett flödigare lager. Jag är kär, jag har aldrig tyckt att en kollektion varit så genomgående bra som för Color Club Halo Hues. Kärlek!

Swatch of Color Club Kismet, bilder Color Club Kismet, Kissmet, Kismett, Halo Hues 2013, nail polish, blogg nagellack

Swatch of Color Club Kismet, bilder Color Club Kismet, Kissmet, Kismett, Halo Hues 2013, nail polish, blogg nagellack

It's a green wednesday again and today I give you some swatches of Color Club Kismet, from the Halo Hues 2013 collection.

I have realy trouble with the color of this one, is it green, is it yellow, yellowish green? Or greenish yellow?

Never mind, I love it any way! As I do with all the other Halo Hues I've tried. This is by far my favorite collection.

Color Club Kismet looks a bit like you have put the swedish flag in a bottle. Lots of yellow and a lot of blue. Me like!


 

3 comments:

Lela said...

Oj, ja det lät som en knepig sak att bråka om. Men regnbågarna här kan få vem som helst att glömma ett bråk på nolltid:)

Ann-Sofie/Colour it said...

Åhh gud så läckert, vilka underbara regnbågar!

Karin said...

Hoppas ni lyckades lösa ostkriget! Lacket var verkligen underbart! Måste köpa några av de där Color Club-lacken tror jag...

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels