Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Sunday 19 June 2011

Glödheta Zoya Tanzy

Dags för ett nagellacksinlägg igen. Här kommer ännu ett från Zoyas Sunshine-kollektion, Zoya Tanzy.




Det här är nog det lack jag gillar minst i kollektionen. Jag har alltid tyckt om orange, men jag tycker inte att det är särskilt klädsamt på mina händer.  Men precis som sina kompisar från Sunshine så är det här ett underbart glittrigt och glödande lack som har en perfekt formula. Det täcker bra på ett lite rikligare lager och allra bäst gör det sig ute i solljuset.

Färg: 3/5: Glödande apelsin. Kanske passar bättre till lite solbränna.
Formula: 5/5: Precis som alla andra lack i Sunshine, perfekt!


This is Zoya Tanzy from the Sunshine collection. I think this is the Sunshine polish I like the least. I have always loved orange, but somehow it's not that flattering for my skintone. Perhaps it would look better with a bit of a tan later on in the summer.

But as all the Zoya Sunshine polishes the formula is perfect, requires only one thick layer.

1 comments:

Chaosophia said...

Tycker att Tanzy är snyggast i kollektionen faktiskt, jag som var en nästintill militant avståndstagare till oranga lack förut...

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels