Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 21 June 2011

Guldig leopard

Jag har länge tänkt prova denna manikyr som jag en gång såg hos Lillasyster, och nu passade det ju bra då jag redan hade svart på naglarna. Så detta gjorde jag över den hemska svartorangea manikyren jag visade i förra inlägget. Den är nog den fulaste manikyren jag gjort sedan jag startade bloggen, men jag delar snällt med mig även av mina misslyckanden... :-)




Här ser ni en svart och guldig leopardmanikyr gjord av Depend nr 39, Misa Teddybear och svart konad i leopardmönster (platta m57).

Vad tycks? Det blev iallafall en klar förbättring jämfört med det jag målade över enligt mig.


I had to cover up the dissaster from yesterday, so I made this manicure on top instead. This is a gold and black leopard manicure made with Depend nr 39, Misa Teddybear and black konad (plate m57).

Do you like it?

6 comments:

Cactus said...

Så illa var det väl inte :) jag tycker Tanzy är riktigt fin. Men det här var inte dumt det heller, jättesnyggt!

Pamsan said...

Det här var ju supersnyggt. Måste testa det någon dag när jag har tålamod. Förresten, Tanzy är ju jättefin!! :)

Unknown said...

Tack! Jo visst, Tanzy är jättefin, men när jag målade över med Black Tag blev det bara tokfult.

Förresten, det tog faktiskt inte alls lång tid att göra den här manikyren.

Sara said...

Åh så snyggt, nu blev jag också sugen på att testa!

Sminkan said...

Verkligen snyggt!

Emma P said...

Shit vad snyggt, helt awesome!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels