Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 8 June 2011

Kommentarsstrul

Om någon tycker att jag varit osynlig på era andra bloggar så är det helt enkelt för att jag inte lyckas skicka några kommentarer.

Blogger har inte gjort annat än att strula sista veckorna för mig, och skriva kommentarer har jag inte kunnat göra på flera veckors tid. Jag överväger starkt om jag ska flytta bloggen till någon annan blogplattform.

Men jag läser era andra bloggar bara så ni vet, jag lyckas bara inte kommentera något. Himla irriterande!!

2 comments:

Kajalpennan said...

Bra för dig att du har blogger om du ska flytta för då är det enklare än enklast. Jag kan tipsa om bra killa som hostar bloggar om du vill. Maila bara isf

Sara said...

Hmm, jag har också haft problem att lämna kommentarer, ibland funkar det och ibland inte :-(

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels