Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 20 June 2011

Fartränder

Jag var inte stormförtjust över Zoya Tanzy, så jag lekte till det lite med IsaDoras Black Tag. Jag gjorde en bred rand i mitten av varje nagel, och såhär blev resultatet:


 
Guldigt apelsinskal med fartränder, typ. Kanske inte blev så himla snyggt kände jag efteråt. Påminner mig om Saurons onda öga i Sagan om ringen. Huga!! Så jag lackade över alltihop med något annat, det får ni se imorgon...


I played a little today with IsaDora Black Tag over Zoya Tanzy. A broad stroke in the middle of each nail. Not that pretty really. It reminds me of the evil eye of Sauron in the Lord of the Rings trilogy...

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels