Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 2 June 2011

Något fint till mamma...

I söndags var det mors dag.

Min mamma är värd all uppskattning hon kan få, så jag hade gjort ett litet halsband till henne. Såklart använde jag mig av en hjärtformad ram som jag sedan dekorerade i Nubar Vaso, Zoya Crystal och IsaDora Silver Sparkles. Sedan lade jag till en trollslända i silver, ett silverhjärta och en vit pärla.



Själv blev jag riktigt nöjd, och mamma blev jätteglad. Det är så roligt att kunna överraska sina nära och kära med något fint.


Last sunday it was "Mother's day" here in Sweden. Of cours I had to make something nice for my beloved mother. So I created this necklace. It's a heart shaped frame, which I decorated with Nubar Vaso, Zoya Crystal and IsaDora Silver Sparkles. Afterwards I added a small silver heart, a white pearl and a dragonfly in silver.

I really liked this one, and so did my mother. I love to surprise my beloved ones with beautiful things.

6 comments:

Åsa said...

Jättefint!!

Sarah said...

Så fint!

Sara said...

Jättevackert!

Cactus said...

Å så fin den är!

Anonymous said...

Tack, den är jättefin. Kram mamma.

Anonymous said...

encore d'autres couleurs
tu as une imagination folle !!!!
Catherine

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels