Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 16 April 2013

Guess what and which


Förra veckan var jag sjuk, faktiskt riktigt dålig. Dubbla migränattacker är inte att leka med, jag var däckad från tisdag till söndag. Blääh!!

Så bloggen blev tyst, och jag ligger efter med det mesta, så idag blir det kort.

Gissa lacket! Kan ni? :-)

Vackert va?!

English
I was sick last week, migraine is not a sickness to play with. Hate it really!!

Today's post is therefore short. Guess which polish this is!

Gorgeous right!?

5 comments:

Marias Nail Art said...

Näh dubbla migrän attacker er inte at leka med - lyckligtvis har jag efter mina operationer i nacke og kragbensled ALDRIG migräne mera - det er obeskrivligt... Tidligare kunne dom komma rakt efter varandra - ingen liv kvar...

Helena / Lacky Corner said...

Men fy då! Migrän är verkligen helt hemskt.

Näe, det där lacket går jag bet på, men det ser väldigt vackert ut.

Ann-Sofie/Colour it said...

Åh usch stackare, låter hemskt.
Skönt att du mår bättre nu.
Nej det där kan jag inte gissa på vad det är för lack....

Andrea / My Liquid Jewels - Nail polish blog said...

Lätt: Divinity!

Hoppas du mår bra nu vännen!

Unknown said...

Haha, jamen så klart Andrea, helt rätt!! :-)
Och tack, mår mycket bättre nu.

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels