Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 26 July 2011

IsaDora Sheer Amethyst Holo


Häromveckan trodde jag att jag skulle svimma av lycka när jag hittade detta längst ner i en realåda på Åhléns; IsaDora Sheer Amethyst, ett lila hololack. Jag grävde längst ner i lådan och där låg denna skatt, för endast 29 kr. Förvånat såg jag mig omkring och undrade hur alla andra kunnat missa denna juvel.

Basfärgen är lila/rosa, lite ljungfärgad, och inomhus syns inte holoeffekten så mycket. Men när man kommer ut i solljuset ser man hela regnbågen i det underbara lacket. Verkligen läckert! Jag visste inte att IsaDora hade hololack i sin samling, det här var nytt för mig.


 
Applicering
Helt OK. Det här lacket har en vanlig pensel, inte den breda som vissa IsaDoralack har. Det täckte riktigt bra redan på ett lager vill jag minnas, men för säkerhets skull målade jag två. Torktiden däremot var lite småseg trots Nubar Diamont ovanpå.

Jag gillar det skarpt, verkligen värt sina 29 kr tycker jag.

English
The other week I found this beauty in the bottom of a pile of polishes on sale, a holographic purple from IsaDora, Sheer Amethyst.

It is a gorgeous pinkish purple with a multitude of colors when it is hit by sunlight. Really beautiful! And I found it really cheap on sale. What a  fortune!!

//Annika

7 comments:

Olivia said...

Riktigt snyggt! Hittade det i rea lådan hos Kicks. Har inte testat det än, men kommer säkert att gilla det. :)

Cactus said...

Verkar som om alla hittat den här på rea, har den nånsin sålts till ordinariepris tro :)

Sarah said...

Japp, jag köpte det på rea redan i vintras.

Unknown said...

Haha, vad lustigt! Och jag som trodde jag gjort ett fynd...

Men jag förstår inte varför det så ofta är på rea, det är himla snyggt!

nailspotting said...

Tack för den söta kommentaren du lämnade på min blogg (för evigheters sedan som jag inte svarat på tills nu).

Det där lacket blev jag väldigt avis på, mycket fint!

Helga said...

Wow jag vill också hitta såna här kap! Det var jättefint :)

Sminkan said...

Den här skulle jag gärna hitta jag med... :D

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels