Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 7 July 2011

En liten snabbis...


Idag bjuder jag på ett litet kort inlägg. Borde egentligen packa resväsan istället för att sitta här med datorn i knät. Det här namnhalsbandet fick jag en beställning på som en present till en bekant. "Gör något fint i lila, med sönernas namn". Och det gjorde jag.

Lacket jag använt här är Nubar Vaso, ett alldeles underbart lila lack med skimmer i silver och lite rosa.

Dags att packa...

English
Today I give you a short post, since I really should be packing my suitcase instead. Here's a necklace I made for a friend. " Do something beautiful in purple, with the sons' name in". So I did.

The polish I used for this one is Nubar Vaso.

Hope you like it!

//Annika

3 comments:

Anonymous said...

Jättefint!!! Vill så gärna veta hur du gör dessa fina smycken.

Sara said...

Verkligen fint! Säljer du dina smycken någonstans?

Unknown said...

Tack, vad kul att ni gillar det!

Lackade naglar: än så länge har det mest blivit presenter och beställningar från bekanta. Men jag jobbar på att få ordning på min hemsida där jag tänkte sälja mina smycken.

Jag håller dock fortfarande på att förfina tekniken, så än så länge är jag billig om man vill beställa något. Så för den som är intresserad är det bara att höra av sig på mailen. :-)

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels