Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Friday 1 July 2011

Nubar Polka Dots

Trenden med crack-lack har hållit i sig ett bra tag nu. Snyggt eller fult? Själv har jag fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker. Men helt klart är det ett enkelt sätt att snabbt leka till manikyren.

Härnäst på tur verkar prickiga lack vara. Nubar lanserar nu sina Polka Dots-lack. Det är layeringlack med klar bas och runda flakes i olika storlekar. Lacken finns i svart och vitt och kan köpas på bl a svenska Nailshop för 135 kr.


Så vad säger du? Är prickiga naglar nästa fluga?


Are dots the new crackle? Nubar launches their Polka Dots collection, consisting of two polishes with a clear base. They come in two different colors, white and black , with different sized round flakes.

So, are you up for a polka dot manicure?

//Annika

8 comments:

Cactus said...

Först tyckte jag det såg sådär ut, men nu när jag vant mig vid tanken så kan jag nog tänka mig det svarta :)

Anonymous said...

Jag hoppas verkligen det! Jag älskar allt som är prickigt och skulle hoppa på det tåget direkt... tänk vilken dröm, en massa lättillgängliga prickar.. på naglarna! Å vad jag hoppas det kommer mer sånt!

Chaosophia said...

Jag tyckte crackle var hur kul som helst i början, men nu är jag nog rätt mätt på det om jag ska vara ärlig. Fortfarande kul när jag ser oväntade eller roliga färgkombinationer, men annars.. näe.

Prickar är ju snyggt också, men det skulle jag väl ledsna på ännu snabbare. Kanske till och med på en dag.

Sarah said...

Jag har redan beställt de där två så...I'm in! Crackle gillade jag dock inte alls. Nån snygg kombo har jag sett, men inte många.

Camilla said...

Åh, prickar verkar ju jättekul! Som uppföljning på Kajalpennans inlägg om varför manbörjade blogg så uppmnar jag till att skriva om hur/varför bloggen fick sitt namn!

Unknown said...

Camilla: Ja prickar är jättesnyggt, mycket finare än crackle tycker jag. Ska nog skaffa mig en dottingtool. Jag läste Kajalpennans inlägg imorse, så jag ska absolut anta utmaningen. Historien bakom bloggen och namnet kommer inom kort... :-)

Syster Elin said...

Nemen, vad är det jag ser! Tror du det går att fixa rödprickiga naglar då!? :)

Unknown said...

Haha, klart du ska ha det vitprickiga Elin så du matchar resten av inredningen... :-)

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels