Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 17 November 2010

Nyårselegans med IsaDora Glitzy

I dagarna släpper IsaDora sin nya kollektion Glitzy som bland annat innehåller tre läckra lack jag är sugen på. Till skillnad från många andra aktuella julkollektioner är detta en kollektion som känns mer helg och nyårsfest och färgerna går i eleganta och lyxiga skimmernyanser mot midnattsblå, silver och champagne. Tänk lyxig nyårsafton!

De tre lacken som finns att jaga därute är nr 633 Violet Vain, nr 681 Silver Glitz och nr 682 Metal Glitz. Alla tre lacken ingår i IsaDoras kollektion Wondernail Wide Brush med den extra breda penseln.


Ovan fr v: 633 Violet Vain, 681 Silver Glitz,
682 Metal Glitz 

Jag tycker alla tre ser lockande ut, men min favorit är nog Metal Glitz med sin härliga champagnefärg och skimmer. Men Violet Vain ser också intressant ut. Ah, det blir svårt att välja... :-)

Vilken är din favorit av dessa?

//Annika

1 comments:

Linda said...

Jag vill ha det silvriga. Det är ju himla snyggt med silvriga lack på vintern när det är is och snö ute.

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels