Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 13 September 2010

Veckans Vill-ha

Jag tänkte att jag skulle starta en ny tradition här på bloggen med att välja ut en favorit från föregående vecka från alla andra schyssta nagelbloggar. Det finns ju inte en chans att hinna testa alla snygga nagellack som finns därute (och inte ekonomi heller...), så då är det bra att scanna av vad andra testar.

Förra veckan såg länge ut att tas hem av Orlys It's not Rocket Science, ett läckert guldgrönglittrigt nagellack. Men när jag såg detta inlägg var jag helt såld, så det blir Trinds Caring Color 123 som blir veckans Vill-ha. Den lägger jag till på min önskelista. Orlys lack jag nämnde ovan finns också recenserad på Nailtastics superba blogg från föregående vecka. Så spana in den också så får du se något läckert.

För övrigt håller min envisa förkylning i sig fortfarande. Undrar om man ska lacka om naglarna för att pigga upp sig själv lite...?

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels