Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 7 September 2010

China Glaze Vintage Vixen

Idag fick jag hem mitt paket med China Glaze Vintage Vixen-lacken jag beställde häromdagen. Och de är så himla snygga. Det kliar i fingrarna att få testa dem, men det blir ingen lackning ikväll. Men så här ser de ut iallafall. Jag undrar vilket jag ska testa först...



Från vänster Hey Doll, Swing Baby och Foxy. Jag lyckades inte få någon bra bild på Hey Doll separat, men de andra ses nedan.



Swing Baby



Foxy

Skitsnygga!!

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels