Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Saturday 18 September 2010

Shoppingrunda

Idag har jag varit en sväng på stan och kunde ju inte låta bli att komma hem med ett par nya nagellack.



Dagens inköp blev ett mörkgrönt skimmerlack från OPIs höstkollektion Swiss Collection. Denna nyans heter Cuckoo for this color, ett kul namn tycker jag, men jag blir inte riktigt klok på vad det ska betyda. Jag brukar normalt vara lite skeptisk till gröna lack, men det här hade ju en helt oemotståndlig smaragdgrön nyans, och mörka lack har alltid legat mig varmt om hjärtat.



Dagens andra inköp blev ett cremelack från IsaDora, nr 611 Muddy Waters. Gråa och bruna, lite skitiga nyanser har varit ett hett ämne inom nagelvärlden på senaste tiden, så nu kände jag att det var dags att prova.



Vad tycks? Undrar vilket jag ska testa först?

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels