Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 21 September 2010

IsaDora Muddy Water

Idag var det dags att byta lack, jag var lite less på Hey Doll som suttit på ett antal dagar. Efter flera skimmerlack tänkte jag att jag skulle prova cremelacket Muddy Water från IsaDora jag köpte häromdagen. Men jag blev faktiskt lite besviken.



Lacket är gråbrunt, lite dammigt och skitigt. Färgen känns sådär, lite mellanmjölk liksom. Inget speciellt, inte ful, inte snygg, bara som en axelryckning. Det händer helt enkelt ingenting. Jag brukar ofta vara väldigt förtjust i mina nylackade naglar. Jag brukar inte kunna låta bli att titta på dem beundrande med jämna mellanrum och bli lite lycklig. Så ska det kännas, men nej, med Muddy Water känns ingenting.



Lacket gör dock skäl för namnet och är härligt krämigt. Det är som att lägga på ett tjockt gräddlager på naglarna. Lacket kändes täckande efter redan ett lager, men jag målade två för säkerhets skull. Muddy Water tillhör IsaDoras Wide Brush-kollektion. Personligen gillar jag de breda penslarna, men jag vet att alla inte gör det.



Betyg:
Färg: 2
Formula: 4
Totalt: 6/10

Det här lacket hamnar tyvärr ganska långt ner på min lista.

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels