Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 2 September 2010

Nagelpost och annat skoj

Idag är jag sådär spännt förväntansfull, sådär så jag känner mig lite rastlös. Efter en hel del nagelsurfande på sista tiden är jag så himla sugen på några nya och spännande nagellack. Det finns ju så mycket snyggt där ute.

Jag är riktigt sugen på China Glazes höstkollektion Vintage Vixen. Sjukt snygga lack. Måste bara ha. Problemet är att de inte är så lätta att köpa i Sverige än. Jag har inte sett dem i affären, och inte hittat någon schysst webshop (om du inte handlar utländskt...). Men idag lyckades jag! Oh, så roligt.

Jag hittade nämligen en säljare på Tradera som sålde flera Vintage Vixen-lack. Både till auktionspris och fast pris. Och har man inte is i magen för auktionen kan man med fördel slå till på det fasta priset som nämligen låg på 98 kr, vilket är det man får betala normalt i en affär för China Glaze.

Så jag slog till på Foxy, Hey Doll, och Swing Baby. Oh, jag längtar...

En annan rolig upptäckt är denna sajt. En toppenbra prenumerationstjänst på nagellack. Wow!! Varje månad gäller ett nytt märke, och roliga märken har de. Aktuella kollektioner, spännande märken, märken som inte är så lätta att hitta annars. Skoj, skoj!

Det är bara att registrera sig som medlem och sedan får man välja lack ur månadens kollektion som sedan kommer på posten. Himla fiffigt! Och vill man inte ha en månad säger man bara ifrån, ingen köptvång.

Jag anmälde mig igår och längtar redan efter mina första lack. Månadens märke är Orly och deras kollektion Cosmic FX. Själv slog jag till på lacken Rockin' Rockette, Galaxy Girl och Space Cadet.

Tjoho, nu är det bara att vänta på rolig post.

//Annika

1 comments:

sparris said...

Lackpaket är rena julafton tycker jag!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels