Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Friday 3 September 2010

Tävla hos Bella!

För dig med en kreativ själ och ett intresse i nagellack kan du nu ta chansen och Tävla hos Bella!

Tävlingen går ut på att designa en egen kollektion med nio lack i samarbete med Nailmail, som jag skrev om igår.

Själv har jag roat mig med min kollektion hela fredagskvällen. Tiden bara flög iväg, var länge sedan jag hade så skoj. Det var en utmaning att variera färger, finishar och roliga namn till, men till sist var jag färdig med mitt bidrag. Sista dag för tävlingen är imorgon, så efter det får ni se hur jag tänkte. Men tills dess är det min hemlighet.

Ha en trevlig och färgstark helg!

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels