Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 20 April 2011

Nytt utseende igen...

Ja, nu har jag ändrat layout igen. Den som följt mig en tid vet att det inte är första gången, snarare femtioelfte. Jag gillade visserligen den förra, jag var nöjd med den, men allt lullull runt omkring gjorde sidan seg.

Så nu blir designen enkel, nu ska jag inte ändra mer. (Vi får väl se hur länge det löftet håller...)


So, I've changed the layout once more for the billionth time. I actually liked the last one, but all the stuff in the background made the page slow.

So now I'll keep it simple. Lets see how long it lasts...

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels