Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 4 April 2011

Citronlakrits

Igår hade jag lite lekstuga. Min konadutrustning har legat orörd ett bra tag, så jag tyckte det var dags för ett nytt försök. Och så här blev resultatet...



 


I botten ligger Depend nr 210 och över har jag använt ett mönster från platta m57 med svart lack.

Det här är ju bara såå roligt!! Jag känner att jag blivit konadfrälst. Resultaten ser ju riktigt avancerade ut, men faktum är att det är ganska enkelt.


Yesterday I felt that I wanted to give konad another try. This is a pattern from the plate m57 with Depend #210 as base.

I must say that I really love the konad system. The results are amazing, but it's really simple to use.

1 comments:

Sminkan said...

Vilken underbar manikyr! Och jag som älskar den lakritsen!!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels