Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 18 April 2011

Bracelet Mistletoe Kisses

Nu har jag haft lekstuga igen. Jag tycker om att leka, det är det mina smycken och nagellack handlar om. Jag provar mig fram, testar nya idéer och pysslar. Det är mitt sätt att koppla av och vila lite.


Det här är den senaste skapelsen. Det är ett armband med China Glaze Mistletoe Kisses. Det är ett lack som gör sig otroligt snyggt i smycken med sitt fantastiska glitter. Jag tror att jag måste skaffa mig den röda motsvarigheten Mrs. Claus också för att göra något fint utav framöver.

Det här är ett silverpläterat stelt armband som jag har fyllt med lacket och sedan dekorerat med en blomma i silver och en vit pärla som gjutits in för en läcker 3D-effekt.

Vad tycks?



Tyvärr är det för stort för mig, jag har ganska smala handleder. Så är det någon som är intresserad så är det till salu för 75 kr + frakt. Mina handleder mäter 15 cm i omkrets och man bör nog ha några cm mer än så för att det ska sitta snyggt.

Hoppas ni gillar det!


This is my latest creation. This is a bracelet made with China Glaze Mistletoe Kisses. It's a stiff silverplated cuff which I have decorated with the polish and then crowned with a silver flower and a white pearl for a nice 3D-effect.

Unfortunately it's too big for my small wrists so this one is for sale if you are intrested, 8.50 EUR + shipping. My wrists are 15 cm in circumference and you will need a couple of more cm for this one to fit.

I hope you like it!

1 comments:

Andrea said...

Fint!
Vart skaffar man sådana här "gör-smycken-själv"-saker?
Tacksam för svar, skulle vara kul att fixa med!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels