Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Sunday 16 January 2011

Stylish Blogger Award


Tjoho! Jag  har fått en Stylish Blogger Award av snälla Lacky. Jag blir så glad när någon gillar min blogg, det värmer verkligen. Tack tack!

Själv vill jag sprida lite omtanke och uppskattning till följande härliga bloggar:

Almost never without nail polish: Jag är så imponerad av Åsas manikyrer (och hennes tempo), ständigt nya färger, mönster och kombinationer.

Lillasysters naglar: Konad- och nailartfantasten som gör så himla läckra saker med sina naglar. Önskar jag hade hälften av hennes talang.

Nails by Catharina: Jättesnygg och stilren blogg med bra information och mängder av snygga lack. Jag gillar!

Nailtastic: Lacknördarnas Eldorado! Mängder av lack, snygga bilder, och såå roliga kommentarer från både Anne och hennes sambo.

ClawsInColor: Alltid snygga färger, alltid snygga bilder, Pamsans blogg är så bra!

Here are the Stylish Rules:
1. Thank and link the person who gave it to you.
2. Share 7 random facts about yourself.
3. Give the award to 15 other bloggers and let them know about it.
 
15 bloggar känns ju galet mycket, så jag kortade ner det till 5...
 
 
Okej, dags för lite fakta om mig själv:
 
1. Jag är gift med en fransman, men min franska är bedrövlig (det är därför jag måste träna lite här på bloggen)
 
2. Jag älskar konståkning! Det är någonting med musiken, de graciösa rörelserna och paljetterna som gör mig så barnsligt lycklig.
 
3. Jag är en tefantast. Svart, grönt, rött och vitt, jag gillar alla färger.
 
4. Jag har haft långt hår nästan hela mitt liv, men ändå inte lärt mig att sätta upp det i någonting mer avancerat än en hästsvans. Tro mig, jag har försökt många gånger...
 
5. Jag gillar inte att läsa bruksanvisningar, och sedan blir jag på riktigt dåligt humör när jag inte fattar hur prylarna fungerar inom en minut.
 
6. Har en helsvart katt som heter Jansson. Jansson har en stark fetish för papperskassar.
 
7. I en Gott&Blandat-påse petar jag alltid ut den där svarta, runda sötlakritsen med hål i först. Såå goda!
 
Jaa, det var jag i ett nötskal.
 
//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels