Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 17 January 2011

IsaDora Black Tag

Man kan lita på ICA!


Som jag har letat detta lack!! Efter att ha varit slutsålt i varenda kosmetikabutik, och på nätet, så hittar jag det på ICA Kvantum. En liter mjölk, lite köttfärs, och så ett nagellack, ja tack!

Jag har som jag skrev i ett tidigare inlägg varit lite skeptisk till dessa crack-lack, men de är ju ändå lite festliga. Jag har inget behov av en massa färger, men just det svarta känns som att det kan vara kul att piffa till vilket lack som helst.

Så idag är jag glad!

//Annika

1 comments:

Nails by Catharina said...

Visst är det härligt att kunna handla lack i mataffären. Jag älskar det!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels