Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Sunday 27 February 2011

En ny skapelse

Ja, det är inte helt lätt att få tid vid datorn dessa dagar. Men nu är det dags att visa mitt senaste alster.


Den här gången blev det en ring i svart och lila, närmare bestämt i Nubar Vaso och IsaDora Black Tag. Jag har väldigt svårt att motstå kombinationen av svart och lila, de är lite av favoritfärger för mig, så jag gillar verkligen resultatet.



Glasprisman är 30*22 mm och monterad på en justerbar ringstomme som är silverpläterad. Om någon skulle vara intresserad är den till salu för 50 kr + frakt.

Sonen sover fortfarande, ska försöka hinna pyssla lite till innan han vaknar...


English:

Finally I got some spare time to spend at the computer. This is my latest creation. A finger ring made with Nubar Vaso and IsaDora Black Tag. Purple and black are my favourite colors, so I really like this one.

The ring is adjustable in size and the glass prism measures 30*22 mm.

I hope you like it, I do.

//Annika

6 comments:

Monica Hansen said...

Kul ide att kanske ha samma design på ring och naglar samtidigt.. snyggt!

Unknown said...

uuunderbar ring, dock är jag inte så förtjust i lila, men en sådan här ring fast med typ limegrönglittrig bas hade nog varit så nära himmelriket jag nånsin kommer komma!

Unknown said...

Viveka: Oh, jag gillar din idé, jag ska jaga ett limegrönglittrigt lack. Det låter som en läcker kombination. :-)

Unknown said...

mny har ett döösnyggt limegrönt med lite glitter i, testa det vettja!

Unknown said...

Jag tror att jag har det lacket du menar, visst är det det här gröna från MNY? http://nailsbynoir.blogspot.com/2011/01/budgetkarameller.html

Här ska provas...

Unknown said...

jaa, det är det, superhett!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels