Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 7 March 2011

Skynda fynda...

Just nu har Kicks en kampanj där de säljer Depends minilack till priset "tre för två". Perfekt! Så i helgen passade jag på att köpa dessa godbitar. Två härliga pasteller ur vårens kollektion, nr 221 och 225, och dessutom det helsvarta nr 39. Ett svart lack känns som ett måste i samlingen, och hittills har jag faktiskt varit utan.


Av vårlacken har jag nog mest förväntningar på det ljusgröna nr 225, det ser verkligen läckert ut.


English:

This weekend I bought these beauties. The swedish store Kicks sells the Depend mini polishes for a price "Take three, pay for two". So I bought two pastelles from the spring collection, #221 and 225, and also a black one, #39. A black polish is a necessity in a  polish collection, at least in my opinion.

I really lika the green one of the two pastelles, I have high expectations on that one. 

//Annika

3 comments:

PerdyClaws said...

Jag var också på Kicks i helgen... hittade finfina lack! Det gröna har jag och det är läckert! :)

Mona said...

Har också tittat på det gröna, men av Annie's bilder bestämde jag mig för att skippa det, det ser för frostigt ut :( Men färgen är ju underbar! Ska bli kul att se dina swatcher :)

sparris said...

Och jag som tänkt lugna mig lite på lackfronten ett tag... :D

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels