Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Saturday 30 March 2013

Glad påsk! Happy Easter!!



En riktigt Glad Påsk vill jag önska er alla!!

Hade jag bara kunnat så hade jag skickat ett sånt här påskägg till er var och en som läser denna blogg.

Ha en riktigt skön helg nu allihop!!

English
Happy Easter to you all! I wish I could send each and every one of you an easter egg like this.

Take care all of you, and have a nice week end!

  

7 comments:

Marias Nail Art said...

Glad Påsk to you too - and ah, no need to send an egg, a polish will do nicely, thank you ;)

Elin/Nailmanic said...

Ett sådant påskägg hade man ju inte sagt nej till ;) Glad påsk!

Lela said...

Glad Påsk!

Helena / Lacky Corner said...

Det där påskägget hade ju inte suttit fel...

En riktigt Glad Påsk till dig också.

Ann-Sofie/Colour it said...

Åhh det hade man ju gärna velat ha! Underbart påskägg....haha...
Glad Påsk till dig också Annika! :-)

Andrea / My Liquid Jewels - Nail polish blog said...

Jättefin bild! Glad Påsk!

Unknown said...

åh vilket härligt påskägg :)
Önskar dej en fortsatt underbar Påskhelg!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels