Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 25 March 2013

Swatch: China Glaze Liquid Crystal

Swatch of China Glaze Liquid Crystal, Prismatic Chroma Glitters collection, bilder, nail polish, blogg nagellack

Häromveckan föll jag över en swatch på Optical Illusion från China Glaze och blixtförälskelse uppstod.

Det tillhör en kollektion som släpptes förra året, China Glaze Prismatic Chroma Glitters. Våren 2012 hade jag fullt upp med att stoppa huvudet i sanden och ta mig från dag till dag, så att följa med vilka kollektioner som släpptes var över min kapacitet då.

Men det tog jag igen och klickade hem hela kollektionen på Ebay nu i februari istället.

Swatch of China Glaze Liquid Crystal, Prismatic Chroma Glitters collection, bilder, nail polish, blogg nagellackSwatch of China Glaze Liquid Crystal, Prismatic Chroma Glitters collection, bilder, nail polish, blogg nagellack

Idag är det ju blå måndag igen hos Lindas Nailorama, därför bjuder jag på den blå medlemen ur Prismatic Chroma Glitters. Detta är Liquid Crystal, och det är alldeles underbart, förutom när det ska åka av nageln. Trots enbart ett lager (över CG Strap on your Moonboots) var det ett helsicke att bli av med.

Men vad gör det. I'm in lööv!

Synd bara att mina naglar är så korta. De dog stora Depend Gellack-döden för tre veckor sedan. Så då var jag tvungen att kapa ner alla naglar under kanten. Snyft...

English
This is China Glaze Liquid Crystal, part of the Prismatic Chroma Glitter collection from spring 2012.

This is a real pain in the a*s to remove, but I don't care since it is totally gorgeous. I'm in love!!

Can't wait to try the rest of this collection.

  

6 comments:

Unknown said...

Tjusigt värre!
Finns fantastiskt många fina lack!!

Ann-Sofie/Colour it said...

Det var sååå vackert! :-)

Marias Nail Art said...

Den är faktisk otroligt snygg, ser bra ut på deg ochså!!

Ich stehe zwischen zwei Welten, bin in keiner daheim... said...

Hi, this polish it's gorgeous! I still have it in my wishlist, but I'm going to buy it asap :)
Your blog is also amazing, I'm a new follower.
Have a nice day!
Sara

Unknown said...

Oh, thank you so much Sara!! And welcome to my site. I hope you will have a nice day too. :-)

Kajalpennan said...

Jag föll aldrig för den här kollektionen men på fina bilder ser det jättefint ut

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels