Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 4 October 2011

A Cheer-Me-Up-Manicure


It's not fun to be me today. Yesterday I had a surgery on my knee. And today: PAIN!!

Gahh, it really hurts! And of course I have the worst timing ever and have catched a cold on top of everything else.

So what to do to cheer me up? A new manicure of course!

 
  
About the manicure
This is a type of french manicure which I havde made by using a sponge. I started with Depend Soft Rosa as a nude base. Thereafter I used a sponge to apply the blue Kleancolor Metallic Aqua, Kleancolor Metallic Black and finally IsaDora Silver Sparkles. I then top coated with Seche Vite.

 
The result is OK, but nahh, I think the colors are a bit too cold to really have any impact on my mood today. I will make something better with more warmth in next time.

4 comments:

Kajalpennan said...

Inget allvarligt hoppas jag

Unknown said...

Nej, det är en idrottsskada jag dragits med i tre år. Har inte kunnat göra annat än korta, lugna promenader. Men förhoppningsvis ska jag kunna springa igen efter det här. *håller tummarna stenhårt*

Cactus said...

Jättesnyggt tycker jag! Men så gillar jag blått och svart ihop också :)

Anonymous said...

Ouch, knäkirurgi!! Hoppas det blir bättre snart. Har själv knäproblem, hoppas du slipper dina nu! Rockig mani föresten :)

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels