Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 9 March 2011

Enligt önskemål...

Häromdagen visade jag en ring jag gjort med Nubar Vaso och IsaDora Black Tag.

I kommentarerna skrev Viveka att hon var nyfiken på en likadan ring, men med limefärgad bakgrund istället. Det lät lite spännande tyckte jag, så häromdagen gjorde jag en sådan. Och här är resultatet...



Jag har använt det gröna nr 753 från MNY och IsaDoras Black Tag. Precis som på den lila ringen är stommen justerbar och prisman är 30*22 mm. Även denna är till salu för 50 kr+ frakt.


Vilken gillar ni bäst? Den lila eller den gröna?


English:

The other day I posted a ring I've made with Nubar Vaso and IsaDora Black Tag. I then got a request to make a similar ring, but with lime green as a base instead. So I did, and here is the result.

I have used the green nr 753 from MNY and IsaDora Black Tag. And just like the previous ring the prism measures 30*22 mm, and the ring is adjustable in size. For the one interested it is for sale to a price of 50 SEK + shipping.

Which one do you like the most? The green or the purple one?

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels