Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Tuesday 24 August 2010

Matt finish

Jag har fortfarande kvar min manikyr från bröllopet i helgen som var. Men efter ett antal dagar med en glansig rosa-metallic kände jag att jag vill tona ner effekten lite. Och då passade det ju alldeles utmärkt att testa mitt nya överlack med matt finish, China Glaze Matte Magic.



Resultatet blev ganska läckert. Det är fortfarande samma grundfärg, men med en betydligt mattare yta som känns lite mer diskret. Ett mycket enkelt och snabbt sätt att variera en redan befintlig lackning.

Det var inte helt enkelt att fånga effekten på kort, det blänker fortfarande lite på korten från blixten. Men om man jämför med bilderna från inlägget häromdagen så ser man ändå att det är en skillnad. Och den är betydligt större i verkligheten.

Det här är ett kul överlack som rekommenderas.

//Annika






0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels