Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 19 August 2010

Bättre och snyggare naglar till folket!

Naglar är min passion, jag älskar snyggt lackade naglar i läckra färger, och vackra välmanikyrerade naglar i naturella toner.
Att gå på salong och få fina naglar är ju enkelt , men dyrt i längden. Med lite omsorg och inte så mycket tid kan du få riktigt välvårdade och snygga naglar på egen hand. Men hur gör man då?

Det är där denna blogg kommer in i bilden. Jag är ingen utbildad nagelterapeut (trots att det vore en dröm...), men efter många års trixande och sökande efter tips och infomation börjar jag ändå kunna en hel del. Och jag har saknat riktigt bra sajter för oss nagelamatörer, för jag vet att vi är många.

Så tanken med denna blogg är att dela med mig av mina tips och idéer, snygga lack, dekorationer, nya tekniker och material, ja allt inom naglar som kan tänkas. Och få tips från er tillbaka förstås!

Så häng med, det här ska bli skoj!

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels