Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 23 August 2010

Händernas ABC

Idag hittade jag en toppenbra artikel på Aftonbladet som sammanfattade hand- och nagelvård på ett jättebra sätt. Grundläggande handvård, lackningstips och några "not-to-do"s.

Nu när hösten närmar sig behöver man pyssla om sina händer lite mer än under sommartid. Själv har jag alltid problem med torra och nariga händer under vinterhalvåret, men är helt problemfri på sommaren. Så jag blev verkligen sugen på att sticka iväg och köpa någon av de produkter de rekommenderar i artikeln. En härligt fet handkräm för kvällen, en lättare för dagtid, och kanske en inpackning för de där extra lyxiga stunderna.

Ska nog ta en shoppingrunda någon dag.

//Annika

0 comments:

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels