Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 19 May 2011

Eldiga Zoya Kimmy

Dags för nästa lack ur Zoyas Sunshine-kollektion. Här har ni Zoya Kimmy. Läckert va?



Kimmy är ett sprakande rött lack med gott om guldskimrande partiklar, ser lite eldigt ut tycker jag. I flaskan ser det ut att vara lite ljusare hallonrött i basen, men väl på naglarna blir jag inte riktigt klok på färgen. Ibland skiftar det mot hallon, men i många vinklar ser det mer orange ut. Det påminner mig lite om Nubar Arencia från förra höstens kollektion Venetian Glass i vissa stunder.

Färg: 4/5. Gnistrande eldigt, wow!!
Formula: 5/5. Täcker på ett lager. Super!




This is Zoya Kimmy, an amazing sparkling red with golden particles. In the bottle it looks more raspberry red, but on the nails it is more of an orange. It reminds me of Nubar Arencia from last years Venetian Glass. The formula is just great and covers in one coat.

2 comments:

Chaosophia said...

Tycker att det är så fantastiskt att alla Zoyas sparkle-lack verkar vara ett ettlagerslack som är lätt och bra att måla med. Det förvånar mig varje gång jag plockar fram ett!

Syster Elin said...

OJ! Detta lack faller en lillasyster i smaken som har färgen röd som favoritfärg! Jösses vad fint! :) / Elin

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels