Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Monday 2 May 2011

En ring någon?

Jag håller på att försöka tömma min byrålåda. Smyckena har en tendens att läggas på hög så just nu har jag en ring till salu på Tradera. Jag säljer den tillsammans med lacket den är gjord av, MNY 753, så att man kan matcha manikyren. Just nu är setet uppe i hela 19 kr, billigt med andra ord.



Är du intresserad hittar du annonsen här:

http://www.tradera.com/Set-med-unik-ring-i-nagellack-och-matchande-nagellack--auktion_302682_132255024


My pieces of jewellery have a tendency to pile up around here. So right now I'm selling one of my rings and the matching polish on the Swedish site Tradera. Unfortnately the auction is only for swedish bidders.

1 comments:

Cactus said...

Den var väldigt fin! Helt klart värd 19kr :)

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels