Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 31 May 2012

Med hakan vid golvet

-"Är det där det nya Sephora-lacket?” frågade maken imorse när jag lagt en snabb morgonmanikyr. Herrejisses vad snopen och imponerad jag blev. Med hakan nere i golvtrakten undrade jag stilla hur jag lyckats hitta en sådan guldklimp…

För övrigt: Sista dagen på giveawayen. Missa inte!!

English
It’s the last day of the giveaway. Don’t miss the chance to win some amazing Nubar nail polishes!!

2 comments:

Helena / Lacky Corner said...

Kan garantera att något sådant inte skulle hända i mitt hem!

Helga said...

Åh :D Min påg har också lärt sig lite tricks of the trade :P Alltid lika roligt!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels