Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Wednesday 16 November 2011

The Models Own Beetlejuice collection!

Emerald Black, Purple Blue, Pinky Brown, Aqua Violet, Golden Green & 3in1.

I gave you a little glimps of my new darlings in the previous post, and now it is time for some more pictures.

These are the five polishes from the Models Own Beetlejuice collection. Five duochromatic nail polishes that just knocked me off my feet when I first saw the promo pictures. So I couldn't keep myself from ordering them instantly when released. I got to hold tight in my wallet from now on. Is has been a little too mych shopping for polishes lately....

Anyway, I ordered these from the Models Own webpage. I chose the package where you get all five of them plus a 3-in-1 base/top/gloss polish for £20. Right now you get a free black kohl pencil as well.

I haven't had time to test them yet, this week has been sooo busy.  It takes a lot of effort to turn 30. :-)

I think my favourites are the blueish Aqua Violet and the dark Emerald Black. Which one is yours?





4 comments:

Maria said...

Åh, dom är ju så underbara..! Ska också lägga vantarna på kollektionen, så får jag bara kan :)

Förresten, är ganska nytillkommen läsare på din blogg - vad bra den är! :D

/Maria

Anonymous said...

Hej
Gillar din blogg och brukar titta in varje dag. Nu är det ganska länge sedan det kom något nytt inlägg, hoppas du mår bra.
/Britt-Marie

Unknown said...

Maria: Ja, visst är dom underbara, du kommer inte bli besviken. Och tack för din fina kommentar, den värmer! :-)

Britt-Marie: Tack, det är sådana kommentarer som gör att det är så roligt att blogga. Vad kul att du gillar min blogg.
Tack för omtanken, jag mår bara fint! Tiden har bara inte räckt till på sistone, men jag har absolut inga planer på att sluta. Det kommer nya inlägg inom kort.

Anonymous said...

De är så vackra allihop.. funderar på att skicka efter dem till mig själv i julklapp. Har du nån favorit?

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels