Contact

nailsbynoir@gmail.com


Annika

Välkommen!
Jag är en norrländsk lackionista som älskar vackra naglar och livar upp tillvaron med sprakande färger. Vardagen tillbringar jag som utvecklingsingenjör för biobränslen.
Kul att du hittat hit!
Follow Nails by Noir
Powered by Blogger.
Thursday 25 August 2011

Saknas din länk? Is your link missing?

Min gamla blogglista gick tråkigt nog i graven igår. Förstår inte riktigt varför??

Så nu har jag suttit halva kvällen och försökt lägga till alla möjliga nagelbloggar jag vet att jag hade i listan sedan tidigare. Men jag vet bestämt att några saknas.

Så om din blogg inte finns med i listan, hojta till så ska jag genast lägga upp din länk också!

English
My old Blog List suddenly disappeared yesterday. I have tried to recreate it, but if your link is missing just give me a little hint and I will immediately add you to my list again.




2 comments:

Sarah said...

Länken till moi är min gamla adress.

Unknown said...

Sarah: Jag fixar!

Not swedish?

See the english summary below each post.

Top 5 senaste veckan

Labels